4. dubna 2009

Resumé

Dnes:
- jsme nestihli přeložit tři stránky kázání, dopřeložili jsme je až při přenosu
- přijel jeden tlumočník bratr farář Michal a odjeli dva tlumočníci Jaromíři :-)
- nebylo jaro, ale léto v plné síle, chemnitzské ulice, kam jsem se na odpoledne na chvíli vydala, byly docela rozpálené, zachránil mne chladný klimatizovaný vzduch obchodního domu, kde jsem se mohla zbláznit z té neuvěřitelné nabídky čokolády :-o
- jsem byla navštívit místní evangelické knihkupectví, které mne dost zklamalo :-(
- během dne se před arénou objevil další velký stan, do kterého se vejde asi tisíc lidí - večer byl plný
- večer se jen v areálu arény kromě hlavního sálu promítalo ještě na dalších čtyřech místech (dva stany, jídelna pro spolupracovníky a vstupní hala do arény) a někteří jednotlivci si pouštěli přenos z internetu
- při večerním programu vystoupil jedinečný mim Carlos Martinéz, jen škoda, že nedostal mnohem více prostoru. I když, když jsem ho potkala v zákulisí těsně po jeho odchodu z pódia, otíral si před kýmsi symbolicky čelo. Asi byl rád, že je to za ním. Ale byl fakt výýýýborný.
- na závěrečnou výzvu k přijetí Ježíše jako Pána v životě reagovalo takové množství lidí, že se nevešli na určené místo a zůstávali v uličkách. Odhaduji asi 500 lidí, včetně pomocníků, kterých mohlo být tak 100? 150? Nevím. Stejně to bylo ohromující.
- na informačních panelech po areálu svítila po programu cifra 7250.

Teď:
- jdu sladce spinkat a těším se na zítřejší návštěvu z Čech!!!

1 komentář: