6. dubna 2009

Návštěva

V sobotu a v neděli za mnou přijeli mládežníci z našeho pražského sboru. Bylo to moc milé. Nejen že jsem viděla známé tváře a mohla jsem příjemně konverzovat v rodném jazyce, ale také jsem se díky nim dostala do města a viděla jsem víc, než jen cestu mezi hotelem a arénou, nejépe z auta. V sobotu odpoledne jsme chodili po městě, důkladně jsme prošmejdili místní park, který nabízí fyziku v praxi, naštěstí nic z toho nezničili a nakonec se vyfotili u nejnápadnějšího symbolu celého města - hlavy Karla-Marxe. Fotili jsme se v nejrůznějších kombinacích, až jsme měli strach, jesli nějaká hlava nechybí. V sobotu večerjsme byli společně na večerním programu ProChrist, který jsem se snažila některým z mládežníků tlumočit simultánně do češtiny, ale bez sluchátek se to asi nedá. Než se donese zvuk přes celou arénu až k nám, roztříští se na tisíc kousků. Nejlépe na tom byli ti, kteří využili simultánního tlumočení do francouzštiny nebo do angličtiny :-).
V neděli dopoledne jsme pak navšítivili bohoslužby jednoho ze dvou místních metodistických sborů, kde ostatně mládežníci přespávali. Nevím, jak pro ně, ale pro mne to byla moc příjemná změna, po týdenním maratonu poslechu, překladu, chvíle spaní, dokončování překladu, tištění, nahrávání, čekání na program a pořád dokola. A k tomu všemu bylo moc pěkné počasí. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat