2. dubna 2009

Příjemné překvapení

Původně jsem plánovala, že mé dnešní odpoledne bude vypadat jinak než ta předchozí, ale nakonec jsem stejně skončila u monitoru a klávesnice. Tedy spíš jsem se od nich nestihla dostat dřív, než nastaly časově určené zájmy a povinnosti. Přesto jsem se šla na malou chvilku protáhnout a přitom nahlédnout do sálu na zkoušející sbor. Je to úplně jiný pocit, když je celý sál prázdný a jen na pódiu se připravuje technika a lidé. Takové domáčtější, pohodovější, pohyblivější. A jak jsem se procházela mezi horními řadami sedadel a zkoušela, kde je nejlépe slyšet a vidět, přišel na pódium moderátor Jürgen Werth se svým dnešním hostem k rozhovoru před přímým přenosem, aby si zkusili, jak bude rozhovor asi probíhat. Rozhovor se hned po pozdravu stočil na boty - prodej, nákup, velikosti. Na obrazovce přitom svítil titulek Dr. Deichmann. Deichmann? Tam se skutečně chodí kupovat boty, nejen v Německu, ale i v Česku. Ale to nemůže být pravda. To si jen rád vtipkující Jürgen dělá legraci, aby nemusel říkat to, co bude říkat večer. Občas to tak na zkouškách přece bývá. - Ale nedělal. Chytrý internet mi prozradil, že Heinz-Horst Deichmann, o kterém je na německé Wikipedii napsáno, že je aktivním křesťanem, úzce spolupracujícím s aktivitou ProChrist a mnoho dalšího. Co se tu člověk všechno nedozví. Od teď kupuju boty už jen u Deichmanna. Aby mohl zase někdy dát 15 miliónů euro na oběti nějakých přírodních katastrof. Nebo někomu jinému, vždyť "chudé máte stále mezi sebou".
PS. Ale přece jenom Jürgen vtipkoval, protože na pódiu s ním při zkoušce stál spoluorganizátor, který pohotově odpovídal na Jürgenovy otázky. Večerní rozhovor s Heinz-Horstem byl mnohem vážněji vedený. Přesto milý dvaaosmdesátiletý pán zaujal celou halu a svá jasná prohlášení sklidil veliký aplaus a myslím, že i obdiv mnohých.

Žádné komentáře:

Okomentovat